en duktig becks :)

tjopiddo. idag har jag faktiskt varit väldigt duktig! stack ner till stranden med några. & då blev jag skit sugen på att jogga (?!) så jag joggade lite på stranden sen badade,sen fick jag värsta kicken så joggade en gång till haha. det är typ helt otroligt för att vara mig. sen somnade jag i en timme hehe. nu ska jag duscha och göra mig ordning sen träffa vänner. ha en bra lördagskväll! btw,har ingen bild,tog dock bilder på stranden men såklart hade jag glömt sätta i minneskortet och jag hittar inte USB sladden så kan inte ladda in dom,tyvärr. så ni får 2 bilder jag hittade på min syster. hör av mig senare. PEACE



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

awwwwwwwww hihiihihihi



fast bilderna ue

2010-08-29 @ 20:18:44
Postat av: /j

2010-08-29 @ 20:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0