en liten joggingtur

hejsan. för en stund sen jogga jag ner till konsum med min syster,ellerr det var bara jag som joggade eftersom jag verkligen verkligen veeerkligen behöver röra på mig! känns allafall jätte skönt nu efteråt. inte för att det är alls särskilt långt från mitt hus till konsum men endå haha. &vet ni va? nästa vecka ska jag&min syster prova på yoga haha. det låter hur mesigt som helst men vi vill prova haha. kan riktigt se mig själv där: "aauuuyymmmm" haha. jaja,ha en bra kväll.



förlåt för att jag bara lägger in en massa svart&vita webb bilder men min kamera har inget batteri och att den är svart&vit är för att webben redan var inställd på det,och jag orkade inte byta.


Kommentarer
Postat av: bella

duktigt becki!:D haha vi får jogga någon dag :O annars kommer vi dö när vi ska springa rundan i skolan!!!

2010-08-24 @ 22:12:19
URL: http://bellakajsa.blogg.se/
Postat av: becki

hihi (A) JA!

2010-08-25 @ 16:37:23
Postat av: linnea

sööööt

2010-08-25 @ 16:49:07
Postat av: becki

tack :D:$

2010-08-25 @ 22:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0