första skoldagen:FYFAN VAD JAG HATAR DE

jahapp,då var första skoldagen klar..så nu har man bara typ 1000  kvar!-.- nä fyfan. blåsigt är de ute idag,men solen skiner iallafall. ska snart sticka med mammsi&syster till vetrinären med Milla för nån koll. tänkte egentigen ta en outfit bild idag också men det hade jag redan glömt bort när jag hade hoppat ner i sängen med datan,med sköna mjukis kläder på! så den får ni en annan dag. :) nu när skoan är igång och så igen behöver ni inte räkna med nån övergrym uppdatering precis,men ska försöka kanske ibland på morgonen och såklart på kvällarna. jag kommer såklart göra så gott jag kan. ha det bra puss. ni får en bild på min lilla snutt som ligger bredvid mig nu.hih.





Kommentarer
Postat av: Frida

Fan vad söt katt!! :D

2010-08-24 @ 18:47:17
Postat av: becki

tack sötnos :)

2010-08-24 @ 22:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0