"top 5 snyggaste kändis killarna"

kollade igenom frågorna ni har skrivit&dom kommer blir jätte roliga att svara på :) ni skrev också att ni ville att jag skulle ha frågestunden i ett videoinlägg..vi får helt enkelt se hur de blir med de ;) någon av er frågade om jag kunde lägga upp ett inlägg om min favorit  serie och dom top 5 snyggaste kändis killarna,så jag tänkte att jag tar "top 5 snyggaste kändis killarna" i detta inlägget. ha det fint puss!

1. ZACK EFRON



2. MATT LANTER


3. TYLOR LAUTHNER


4. CHAD MICHEAL MURRAY


5. ORLANDO BLOOM


Kommentarer
Postat av: Anonym

sexxiiigggtt värre!

2010-08-29 @ 17:43:51
Postat av: becki

i know!

2010-08-29 @ 21:23:44
Postat av: therese

sv; aw tack! :D



jag måste säga att chad är snyggast! åh.. haha

2010-08-30 @ 21:30:24
URL: http://thereseekegren.blogg.se/
Postat av: ida

så snygga killar :o



ta en titt i min blogg & skriv fråga i frågestunden :D



puuuusss

2010-09-04 @ 16:00:46
URL: http://id-akarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0