kameran sönder/dålig uppdatering

jag börjar med att be om ursäkt för min extremt dåliga uppdatering. men det är såhär att min kamera har trillat i golvet&vill inte funka,så jag får väl nöja mig med min webb kamera sålänge,håller på att spara till en system kamera&om jag inte hinner spara till julafton så ska jag önska mig en då! (för jag är inte den bästa på att spara pengar) kanske kan låna min syster system kamera lite då&då dock. men allafall,fick sånt sug precis att jag bara vill ut i affärena nu&köpa en massa mysiga,stora hasldukar,varma sköna uggs&sånt! denna hösten/vintern vill jag ha ett par korta svarta uggs&ett par bruna långa,för jag tycker det blir snyggast när man viker ner dom bruna :) ja, slut snackat för min del nu! ha en mysig söndagskväll så hörs vi! &jag svarar på frågestundne imorgn så ni vet!


Kommentarer
Postat av: bella

HUR HAR DU GJORT BILDEN SÅ ATT DEN SER GAMMAL UT? HAR ALDRIG VELAT VETA DET BECKSAN :D

2010-09-05 @ 22:53:48
URL: http://bellakajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0